Susana Borràs participa a les sessions del “V Programa de Derecho Ambiental de Montevideo”

Susana Borràs, professora Agregada de Dret Internacional Públic, participa com a convidada experta a la Segona Reunió Mundial del Cinquè Programa per al Desenvolupament i la Revisió Periòdica de Dret Ambiental (Programa de Montevideo sobre Derecho Ambiental), que es celebra del 3 al 5 de juny a Nairobi (Kenya). Es tracta d'un programa intergovernamental per donar suport al desenvolupament i la implementació del Dret ambiental a nivell nacional i internacional.

Susana Borràs també ha participat com a ponent en el Simposi "Emerging issues in environmental rule of law: contributions from academia and civil society towards the Montevideo environmental law Programme", que ha tingut lloc el 30 i 31 de maig, amb la conferència titulada "Environmental refugees and the rule of law revisiting legal frameworks for the protection". Aquest Simposi ha estat organitzat per la University of Nairobi, el PNUMA, l ' International Council of Environmental Law (ICEL), juntament amb la Comissió Mundial de Dret Ambiental de la Unió Internacional per a la Conservació de la Natura (IUCN WCEL) i el Global Judicial Institute on the Environment (GJIE).

Elements relacionats

Imatge de la Dra. Susana Borras