La Dra. Esther Guerrero Vizuete guanya una plaça de Professorat Agregat de l’Àrea de Dret del Treball i de la Seguretat Social

La Dra. Esther Guerrero Vizuete ha guanyat el concurs d'accés a la plaça de Professorat Agregat DL007292 del Departament de Dret Públic, amb perfil "Dret del Treball i de la Seguretat Social. Treball autònom i Relacions Col·lectives de Treball". L'acte ha tingut lloc al Campus Catalunya el divendres 5 de juliol. La Comissió ha estat formada pels següents membres: Dr. Antoni Pigrau Solé (Universitat Rovira i Virgili), president. Dr. Ricardo Esteban Legarreta (Universitat Autònoma de Barcelona), secretari i Dra. Pepa Burriel Rodríguez-Diosdado (Universitat de Barcelona)), vocal.

Imatge, d'esquerra a dreta: Dr. Antoni Pigrau Solé, Dra. Esther Guerrero Vizuete, Dra. Pepa Burriel Rodríguez-Diosdado i Dr. Ricardo Esteban Legarreta