Resolució de la VI edició del Premi Antoni Pedrol Rius a la millor tesi doctoral en Dret Local 2023

D'acord amb els criteris establerts per la base 8 de la Convocatòria de la VI edició del Premi Antoni Pedrol Rius a la millor tesi doctoral en Dret local 2023, el Jurat, reunit el 10 de juliol de 2024, ha decidit atorgar el Premi Antoni Pedrol Rius, en la modalitat 1, a la tesi presentada pel Dr. Jorge Castillo Abella amb el títol "Los servicios de cuidados integrales. El Derecho público de los servicios a persones especialmente vulnerables: hospitales y residencias de mayores", dirigida pel Dr. Francisco Velasco Caballero, catedràtic de dret administratiu de la Universidad Autónoma de Madrid i la Dra. Silvia Díez Sastre, professora titular de dret administratiu de la Universidad Autónoma de Madrid defensada en aquesta Universitat.

En la modalitat 2, ha decidit atorgar el Premi Antoni Pedrol Rius a la tesi presentada pel Dr. Bernat Calvo Català, amb el títo "Los catálogos urbanísticos del patrimonio como instrumentos municipales de protección del patrimonio. Especial referencia a Cataluña", dirigida pel Dr. Josep Ramon Fuentes i Gasó, professor titular de dret administratiu de la Universitat Rovira i Virgili i defensada en aquesta Universitat.